Talking in circles again...

Den här hänger över min säng. Mest för att jag ska påminna mig själv när jag tycker att allt känns hopplöst att min flicka förtjänar det bästa, då blir jag stark igen :) Och att jag vill få teckningar och diverse pysselsaker från henne när hon blir större som det ska stå "till världens bästa mamma" på, haha. Men det är konstigt hur mycket man kan ta åt sig av andras kommentarer och skitsnack. Hur lätt man börjar tänka att man är världens sämsta förälder för man inte gör allt precis som alla andra vill. Det är min mardröm - att vara en dålig mamma. Visst är man mer säker på sin sak nu än i början, och jag vet att jag är det bästa för henne, men jag är fortfarande så himla känslig. Idag blir hon i alla fall 7 månader! Helt ofattbart... Jag önskar ni kunde få se henne!


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0