I heard that your dreams came true...

Nu får det vara slut på allt detta. Vad fan, det är ju bara vikt! Jag kommer inte bli överviktig. Och det är ingenting jag inte kan gå ner senare. Jag mår inte bra av det här och jag tvivlar på att min bebis därinne mår bra av det. Det är det viktigaste för mig, att min lille ska må bra. Igår kände jag den (känns fel att säga "den", det säger jag liksom till djur) mer än någonsin. Alltså på utsidan. Jag lade handen på magen och bebben tryckte mot den så hårt, tror det var huvudet jag kände. Den låg kvar så i säkert 10 sekunder så jag kunde smeka den. Det mest underbara jag varit med om. Min lilla älskling, jag längtar efter dig så :')

Vecka 26 idag. Betyder 14 veckor kvar. Imorgon ska vi till barnmorskan och lyssna på hjärtat. Skitnernös, som väntat, även att det sparkas och bökas därinne som jag skriver detta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kämpa på! Och hoppas det går bra på ultraljudet!

2011-03-04 @ 22:13:06
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: a

Äh, det kommer gå super! Jag har föresten två nummer av mama som jag beställde för att få mascara.. Om du skulle vilja ha dem så skulle jag kunna ringa om höra om de kan skicka dem till dig ist..? Men förstår om du inte vill ge ut din andress.. Kram

2011-03-05 @ 14:13:53

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0