Everything and no less...

"Den här sista tredjedelen av graviditeten kommer barnet framför allt att gå upp i vikt och enligt lag är barnet livsdugligt, vilket gör att det måste registreras om det föds."


Undrar hur lagen resonerar när de bestämmer datum för när barnet är livsdugligt, men det känns ju bra att vi har kommit så långt iaf.
Eftersom jag står upp hela dagarna är det ganska påfrestande med all extra vikt för ryggen. Det känns verkligen som att man står och bär på vikten hela tiden, inte som att den bara har lagt sig lite överallt.
Har dessutom fått panikattacker två gånger denna veckan, jag vet inte varför? Jag mår bra, men det känns som jag inte kan andas. Kanske för att det är en stor jävla livmoder som trycker in lungorna men så himla nojjig är jag väl inte än...?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hejsan, vart i småland bor du? Svara gärna på min mail. Mvh Alexandra

[email protected]

2011-03-26 @ 18:06:29

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0