Why don't you take a share...

Hallå eller, jag förstår ingenting! Det finns ju flera olika hemsidor där man följer upp sin graviditet vecka för vecka. Det såt olika på alla sidor. På någon stod det att barnet väger 200 g och är 14 cm långt, på en annan att det väger 280 g och är 22 cm långt. Kan vara att de första mäter från huvud till stjärt och de andra från huvud till fot. Jag väljer att tro vad som står på landstingets hemsida, den är den min barnmorska har rekommenderat för att all information där är skriven av läkare. Man tror väl mest på läkare?

Vecka 19 nu, så har gått halvvägs eftersom man beräknas föda fr.om vecka 38. Önskar att det var tisdag, så jag skulle kunna veta hur det står till. Jag är så nervös, så jag vill bara ha det gjort.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud vad jag tänker skicka dig massamassamassa lycka till sparkar! Kanske en lycka till kram också :)



Förresten, hoppade du av efter lovet eller+ Var det för du blev gravid eller för att du va.... typ som jag? ^^

2011-01-15 @ 18:14:18
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0