Things will happen while they can...

Jag var trött och nyvaken. Höll på att skriva mitt riktiga namn och mailadress till flera kommentarer, haha. Inte för att någon skulle bry sig utom mig, men ändå. Skulle kanske inte bry mig så mycket om någon väldigt nära, typ min pojkvän eller föräldrar eller storasyster skulle få reda på den här bloggen, de vet nog det mesta ändå. Däremot om någon jag inte känner så väl helt plötsligt vet alla mina innersta tankar, fy fan.

Låg i natt och grät några timmar för jag inte kände något i magen.De säger att man ska känna livmodern nu under naveln men jag vet inte hur det ska kännas och fick för mig att där inte var något. Jag måste ha väckt något där inne när jag tryckte med fingrarna överallt. Det kan inte ha varit något annat, det plaskade runt och hade sig. Lugnade ner mig en aning.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Thank you mam! :D



Ja, det skulle jag vilja. Men jag vågar inte. För jag är så sjukt ostabil och dålig på att ta hand om mig själv, så jag vetefan om jag kan ta hand om någon annan på ett tag, men rätt snart iaf hoppas jag! :) Min familj är så konstig, jag vill liksom "skapa" en ny snart :P haha

2011-01-05 @ 16:31:01
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0