Body's aching all the time...

Åkte hem till mamma efter jobbet och åt middag. Klagade på allt. Jag är trött och har ont. "ja, men du bestämmer inte över din kropp längre". Nej, just det. Det gör jag inte. Jag har gått upp kanske 4 kg totalt, men mina bröst har snart växt två storlekar. Sömnig, hungrig. Min hy är torr som en öken av den här jävla hormonskiten :P Jag 'r alltid törstig. Jag kissar en gång i timmen. Ingenting händer på grund av mig, utan på grund av graviditeten. Jag är borta.
Sedan fick jag tandvärk. Det är en visdomstand på väg. Fan vad glad jag blev. Jag finns! :P (känner mig helt dum i huvudet).
Pratade med min syster på andra sidan jorden. Grät av saknad. Man borde inte få dela en hel till två. Vi satt ihop. Sedan flyttade hon.
Ibland pirrar det till i magen, och när jag läser om det är det när ungen plaskar runt. Som en fisk i magen ungefär. Som en pirrande känsla i muttan när man åker karusell. Det är säkert bara inbillning. Men om två veckor vet jag.
Skönt att skriva av sig. Nu går jag och söver.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad glad jag blir över att det rullar på för dig :)

Hur ser planen ut om allt går som det ska? Vill din kille ha barn?

2011-01-04 @ 19:08:19
URL: http://thepithattookapoop.blogspot.com/
Postat av: Cilla

Kram på dig och kämpa på <3

2011-01-09 @ 19:20:06
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0