And now I need you here to clear my mind...

Igår vågade jag köpa mitt första baby plagg. Min vän köpte en skallra till. Och helt plötsligt blev det hela ännu mera verkligt. Jag har lekt med den lille i magen i säkert en halvtimme nu. Jag trycker på magen där den ligger, den sparkar tillbaka. Den blir starkare efter varje vecka och jag tappar andan lite varje gång den får in en spark mot revbenen. Jag har bett den flera gånger om den kunde skynda på utvecklingen ännu mer så jag kan få träffa den snart. Det är bara två månader kvar men jag orkar inte vänta så länge. ÅÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, va fint! :D

2011-04-12 @ 18:34:30
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: angelice

Njut av den tiden som är kvar. : )

2011-05-02 @ 15:23:18

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0