Words are poisoned darts of pleasure...

Jag sitter och kollar på lägenheter åt mig själv i smyg. Det roliga är att han också måste flytta om jag säger upp den här, eftersom den står i mitt namn. Det finns ingenting som talar för att det här kommer hålla. Trots att jag älskar människan som sitter bara en liten bit ifrån mig finns det just nu viktigare saker, som han inte verkar förstå. Och faktumet att han inte förstår det får mig att kanske inte ens älska honom lika mycket längre.

Jag var hos pappa hela dagen igår och idag och grät. Jag grät för allt som har gått fel i mitt liv men i slutet kom det ändå en och annan glädjetår. Det kanske är över nu? Mitt liv? Och det känns bra, det är värt några glädjetårar, den där lättnaden.


Kommentarer
Postat av: angelice

Ibnald räcker det med att bara titta på lägenheter för att veta att det finns en utväg, ett nytt liv man kan påbörja någo annan stans.

2010-10-19 @ 11:42:25
Postat av: M

Tyvärr är det ju så, att har man inte varit med om det, så kan man inte förstå känslan. Men sluta aldrig kämpa :)

kram

2010-10-20 @ 16:48:49
URL: http://youjustdontknow.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0