Life is ours, we do it our way...

Min pojkvän stack hemifrån för ett par timmar sedan. Så fort dörren stängdes började jag gråta. För vad vet jag inte, förmodligen för allt. Det känns lustigt att inte kunna leva ut sina känslor. Jag kan inte tänka alls lika mycket som jag vill, ifall jag börjar gråta. Jag kan inte gråta inför honom, och han kan heller inte trösta. Jag vill inte bli korkad bara för jag inte får tänka. Jag är livrädd, jag går och väntar på ännu ett missfall och jag måste få gråta. Jag måste få gråta över att jag inte får kräkas och röka. Man måste vara stark för att kunna spela stark hela tiden, men jag känner mig inte särskilt stark längre. Faktum är att jag är svagare och ynkligare än vanligt just nu, och jag måste få gråta.

Kommentarer
Postat av: angelice

Tycker han borde stötta dig i det...

Sv: Det är inget kaffe chai latte. Chai är kryddor och latte är mjölk. :)

2010-10-30 @ 13:31:26
Postat av: Mimmi

:(

Men vad stark du är som står emot dom två grejerna!!! Jag är också beroende av att kräkas (och överäta) och av att röka, så jag vet hur jävla svårt det är. Men kom ihåg att du får röka EFTER graviditeten. Jag fattar inte hur jag någon gång skulle kunna sluta med cigg. Kanske är det om jag blir gravid i framtiden. Hur gammal är du förresten?



Fyfan i helvete vad jag hoppas att det går bra den här gången!!! Jag tror att det kommer gå bra.♥ Längtar tills du säger att du har honom/henne i din famn och att allt gått bra.

2010-10-30 @ 15:03:29
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk på hur underbart det kommer vara när du har din lilla bebis i famnen. Tänk inte på vad som skulle hända OM du får missfall. Tänk på känslan dagarna innan du ska föda, när du fött, när du ska köpa kläder.

Jag hoppas verkligen att går bra för dig :)

Massvis med stärkande kramar! <3

2010-10-31 @ 19:39:05

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0