Luck and intuition...

Illamående utan dess like. Jag måste vara stark ändå. Sitter och väger mellan att gå och kräkas eller inte, men jag vet att jag inte kommer göra det. Victory!
Nu har jag gått upp 5 kg. På 4 veckor. Alla som snackar om att bulimi inte gör något för kroppen, att all näring redan tas upp så det kan kvitta om man spyr upp det, de har fel. Jag äter likadant och har gått upp endast sedan jag slutade spy. Den smällen får jag ta, men med tanke på att jag inte var smal innan, kommer jag bokstavligen bli fet nu.
Har fått låna en träningscykel av mormor. Måste gå ut och röra på mig. Jag kan inte äta mindre. Jag äter som en normal person och det som behövs för att det lilla livet inuti mig ska växa, annars vet jag ju hur det går, och jag är hellre tjock än att få uppleva det igen.

Kommentarer
Postat av: angelice

Tror du kommer bli en fantastisk mamma när du blir det.

2010-11-03 @ 17:20:27

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0