Like Baby, baby, baby (noo)...

Jag önskar så innerligt att jag var tre veckor fram i tiden, då illamåendet förhoppningsvis har avtagit. Det här är fan i mig hemskt.
Kollade på EMA, jublade inombords när Gaga vann, dog utom och inombords när Muse förlorade, blev förbannad när Justin Bieber vann, sedan kom jag på mig själv nynnandes på hans låt. Jag är för hemsk. Men jag skyller allt på mina hormoners obalans. Däribland min mer och mer dåliga hy samt håravfallet utan dess like, jag får rensa borsten efter varje drag, helvete.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men det kan det väl få vara värt, att rensa borsten? :D

2010-11-08 @ 08:40:15
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

örru människa!! uppdatera. vet att jag kanske inte ska öppna käften om det ^^ men vill veta hur det går för dig och lilla babyboo

2010-11-10 @ 23:02:04
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0