Drink my soul...

Åh. Gud. Jag orkar ingenting. Jag sover och äter. Men illamåendet verkar snart vara över. Ingen verkar ha mått såhär dåligt, folk blir förvånade när jag säger att jag är trött. Jag är nog en av de få som är allergiska mot sin egen graviditet.

Tänkte först göra slut med min pojkvän och han verkade inte ha någonting emot det. Sedan kom jag på att jag älskar honom, och att jag bara inte kan ge upp allt om det skiter sig. Nu ska vi åka till hans föräldrar över helgen, där är jag alltid mer kär i honom. Jag hoppas jag kan lösa det här.

En god nyhet är att jag åt en hel påse ostbågar igår. Utan att tänka innan och utan att må dåligt över det efter. Jag tror jag är frisk. Och nu blev jag tårögd :)

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK

Vill du finna en sköm modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!

2010-11-19 @ 21:48:41
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: angelice

Grattis!! :)

2010-11-24 @ 15:09:45
Postat av: Mimmi

Fan vad skönt!! :) Hur är det med dig nu då? Och hur mår ungen i magen?

2010-11-24 @ 22:44:20
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0