Mitt hjärta i din hand...

En svensk rubrik, hehe.

Jag var ute igår. Det bara slog mig att jag var tvungen. Men ni förstår nog varför jag inte tycker om födelsedagar. Men jag får låtsas att jag gör det, och jag är så jävla bra på att låtsas inför andra. Jag är så jävla falsk men jag verkar så jävla äkta. Jag har byggt upp en karaktär som har en hel annan personlighet än jag själv egentligen. Jag går in i en annan person när någon människa är i närheten. Jag lånar någon annans liv.

Jag undrar just när dagen kommer då man kan visa sig fullt ut till någon. Fyfan. Jag fick gåshud nu när jag tänkte på det. hehe not so.



Man ger sig inte på kent! men detta var en fin version, om man låtsas att det inte är dem som har gjort den från börjar dvs :)


Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oj, vad brutalt det lät! ;o nej, jag har inte börjat spy blod än... hur länge spydde du innan det började komma blod? jag spyr VERKLIGEN mycket: 3 ggr per dag, och äter typ 20 000 kcal vissa dagar. så jag är ju ett extremfall.... =/ tyvärr... önskar dock att jag skulle bli mer rädd än så av kommentaren, bryr mig så lite om mig själv nuförtiden.



Bra att du gick ut iallafall! Tror det är bra att röra sig bland folk, (jag gör inte det så ofta, men öh.. vet ju vad jag borde göra :P)

Kram!

2010-06-23 @ 21:16:22
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Ellen

Håller med dig, verkligen!

2010-06-23 @ 23:43:45
URL: http://feelmyheart.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Min mage putar ut så fort jag äter, inte så kul det heller ;P Vad skönt att någon är (snarare var?) som jag, att du också kan spy 4-6ggr/dag och inte "bara" som det verkar av andra 2ggr/vecka.



Oj... men känner du att du måste spy efter 2 äpplen och 1 cola? eller menade du att det kom upp av sig själv?

2010-06-24 @ 09:56:15
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0