Maybe I better stay in bed...

Nu åker jag bort i två dagar och firar min pojkväns student. Lite surt att man aldrig fick göra det själv, kunna springa ut... Men vafan, vad är det man missar egentligen? Har bara fått en timmes sömn inatt, det blev som väntat. Hatar att sömnlösheten förstör allting. Jag orkar ingenting, vill bara sova. Men när man kan så kan man inte, för jag tänker. Och jag drömmer om dig, att jag hade dig.

Nej, nu peace-ar jag out. Puss



I need my-yy medicine
and the cure ain't Aspirin


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tror att det finns en mening med allt. Om du väljer att de på det så kanske det inte känns så jobbigt att du inte kommer tagit studenten.

2010-06-10 @ 23:09:17
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0