I left my head and my heart on the dancefloor...

Usch, nu är det ljust ute och jag har inte fått en blund ännu. För några timmar sedan satt jag och skakade, fick ingen luft, men det kom inga tårar. Jag var väl inte ens rädd.

Äsch. Jag har haft twilight-marathon inatt. Nu sitter jag och missbrukar partymusik och är så sup-sugen att jag vill springa till närmsta krog i min P.J. Och det går mig på nerverna, men jag måste helt enkelt acceptera att Telephone är den bästa partylåten ever. Hittade en häftig cover på youtube :)




Just a second,
It's my favorite song they're gonna play,
And I cannot text you with a drink in my hand, eh

Kommentarer
Postat av: virgina

Tjejen kan verkligen sjunga!:).

2010-06-20 @ 11:16:25
URL: http://oursecrettimes.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0