What about everything?...

Åååååh! Det kliar i fingrarna. Min pojkvän åkte precis och jobbade, jag har hela jävla dagen för mig själv. Helt själv! Det är så jävla dåligt. För kan ni gissa vad jag kommer göra? Jag kan ge en ledtråd. Det börjar på "H" och slutar på "etsa". Varför i helvete kan jag inte vara stark nog att bara stå emot? Svaga jävla lilla ynkliga människa.

Men ska man göra det, ja då ska man göra det rejält. Jag tror jag ska ner till pizzerian och köpa en kebabrulle. Sedan har jag mackor och skit här hemma för att verkligen fylla ut.

Ok, så får det bli. Nu vill jag gråta.

nu har jag ringt och beställt. Kan inte fatta att jag sitter här och skakar och längtar!
Aja, hejdå!


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0