Their time's coming to an end...

Haha, jag skrev ett argt inlägg för en stund sen men hann aldrig publicera. Tur det, så jag hann ångra mig. Bara för att jag inte var normal och som alla andra när jag väckte upp betyder det inte att det är något fel på de som är det. Det är mig det är fel på, som går och tycker massa förutfattade meningar om folk...

Men det blev som jag trodde. Direkt när jag kom hem hade min pojkvän köpt med sig grillad kycling hem. Jag mumsade i mig hela den, med äckligt mycket bearnaise och (vanlig!!?!) coca cola. På köpet åt jag två skålar med fil och tre mackor med ost. Allt detta på exakt 7 minuter. Men jag kräks bra, hehe.

Jag vet, jag är definitionen av fail.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Hahaha jag vet... synd att dem inte var i närheten så man kunde hälla något kallt över dem och skrika "ALLA SKITER I DIN JÄVLA BLOGG.. och dig." hehe, usch vad jag är hemsk.



Nej du kvinna, jag är definitionen av fail. På riktigt. Om du anade hur mycket jag hetsar i mig varje dag... dock är det inte mitt största problem här i livet (jag spyr också bra...) :p

2010-07-07 @ 00:41:07
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0