Bytte bort min vackra slott mot amfetamin...





Det finns en rätt så knepig person i mig just nu. Eller flera. Är det så att det kommer fram en ny person beroende på ditt humör? Som onda och goda samveten? Hur vet du vad som är ont och vad som är gott? Jag skulle vilja påstå att det finns ont och gott i allt. Du kan inte säga att ett beroende är endast ont. Ja, det skadar din kropp, men kanske räddar din själ? Vem är det som har bestämt att smärta är dåligt? Du blir så oerhört mycket klokare av smärta, du förstår dig på livet så mycket mer.
Detsamma gäller det motsatta. Vem är det som bestämt att "lycklig" är bra? Om du är lycklig har du bara haft tur i livet och din uppväxt. Säg mig, hur klok blir du av tur?

Nu tänker jag ta några ipren, ett par shots och lägga mig och drömma om min ängel. Verkligheten gör för ont ikväll.

Kommentarer
Postat av: c

sv; ja uscha :s

2010-07-31 @ 22:10:07
URL: http://letsgetthinner.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0