Tell me when you hear my heart stop...

Har precis betalat alla räkningar. Det svider alltid lite grann. Jag betalar hellre före jag använder något än efter, då känns det som bortkastade pengar som jag måste hålla i.

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag ställde klockan på 9 så jag skulle hinna hitta på något innan jobbet. Shoppa brukar jag hata men nu mer än någonsin med denna jävla kroppen. Nu förstår jag inte varför jag från första början började kräkas för flera årsedan, jag hade en nästintill vacker kropp när jag inte åt alls, innan jag upptäckte helvetet.

Nu tänkte jag äta min stekta äggvita och gå in och duscha, ta mig i kragen och komma ut!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Man blir mer fast när man börjat spy.... =/ Ångrar det också, även fast jag började gå ner lite i vikt då.

2010-07-23 @ 22:47:34
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0