Hoping somebody someday will do you like I did...



God morgon. Eller inte. Jag har förvridit mig i magknip hela natten. Nu verkar det ha lugnat ner sig. Hoppas jag. Det var inte särskilt skönt.

Är det någon som har smakat eldorados kaffe? Jag fick för mig att lågprisvarumärken ibland kan vara bättre än de med lite högre priser. Jag menar, willys egna tvättmedel är super! Men denna gången hade jag fel. Fy fan i guds namn vad vidrigt det kaffet var. Jag undrar om det verkligen är malet kaffe som det står, det smakar endast kemikalier. Där förstördes hela min tidiga morgon. Som tur är har vi kaffe på jobbet (oj, vilken arbetsplats har inte det egentligen? :P)

Nu springer jag och sminkar mig och sticker iväg. Ni som inte gör någonting idag, snälla, be för mig att magen håller sig i trim, jag har en viktig dag idag.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0