Don't let them kill your soul...

Var en aning uttråkad så jag gjorde denhär ointressanta:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Scenen i "vänner", när Chandler och Joey vinner tjejernas lägenhet. Priceless!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tog en cigg på jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Lyssnade på en av historiens i särklass bästa låt: Bohemian Rhapsody och grät en skvätt.

Det sista du sa högt: "Imorgon är jag mångmiljonär, så jag kommer inte imorgon" till min chef, jag har spelat på lotto.

Det senaste någon sa till dig: "Det gör du visst!" sa min chef som svar på mitt uttalande.

Vad har du druckit idag: Tre glas vatten, fyra koppar kaffe, ½ liter cola light och en naturdiet shake.

Vad var det senaste du åt: Vindruvor igårkväll.

Vad var det senaste du köpte: Min lottokupong till ikv

Vad är det för färg på din ytterdörr: Eh, mörk trä? Ska man veta det? Bajsbrun typ.

Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt men varmt.

Vad är Stockholm? Ett ställe där gud har samlat landets drygaste och mest iq-befriade utomjordingar.

Vad är Göteborg? Panikångest.

Godaste glassmaken: Glass är så himla äckligt. Men en bägare med daim går väl ner en gång om året.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Säger som håkan: "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger"

Sover du tungt: Världens mest lättväckta. Imorse vaknade jag av att någon bytte en tom plastpåse i papperskorgen som ligger 20 m från min fönster, som i sin tur är 10 m från sängen.

Drömmer du mardrömmar: Brukade göra det. Men nu är drömmarna min högsta önskan. Verkligheten blir en mardröm när man vaknar upp från dessa, det är nog ännu värre.

Trivs du med ditt jobb: Trivs mycket bra. Där är jag självsäker, där vet jag vad jag gör, där blir alla andra idioter.

Favoritklädsel: 50 + 60 tal <3

Favoritlåt just nu: Just nu? Favoritlåtar försvinner aldrig. Men den bästa låten är "Within you" med Ray LaMontagne. Den ska spelas på min begravning.

Vad ser du om du tittar till höger: Datormusen...?

Vad gör dig glad just nu: Det luktar ajax = RENT!

Vad ska du göra härnäst: Tänktehetsa, men denna jävla listan tog för lång tid och om en kvartkommer min sambo hem. Så jag går väl ut och röker istället.

Höger eller vänsterhänt: Musen var ju på högersidan = höger.

Humör just nu: Kissnödig, nedstämd och rastlös.

Favoritgodis: Marabou-Daim (dock är choklad den sämsta du kan hetsäta, Man får ALDRIG upp allt!)

Kläder just nu: Jobbuniform. Fult.

Sommarplaner?: Nej. Jag bryr mig inte.

Hur många kuddar sover du med: Sover på mage, då försvinner ångesten. Så inga kuddar. I den ställningen skulle nacken knäckas.

Spelar du något instrument: Guitar Hero. Haha. Nej, jag lyssnar på det andra skapar, det är min talang(?)
Morgon eller nattmänniska: Natt, men gillar morgon mer. Borde ändra dygnsrytmen.
Vad är viktigast för dig: Inte mycket alls längre. Att gå ner i vikt.

Är du kittlig: Extremt. När någon andas i närheten av min nacke har jag gåshud i minuter.

Snarkar du: Nej, jag vaknar om jag snarkar. Lättväckt remember?

Äckligaste insekten: Spindlar. Tvestjärtar.

Längtar du mest efter just nu: Att få hetsa, men det kan inte hända förran imorgon förmiddan. FAN!

Kommentarer
Postat av: martina

har frågestund på bloggen nu, haru lust får du gärna slänga in en fråga (:

Postat av: emly

SV: nej men, tycker du? :D

2010-07-22 @ 17:49:58
URL: http://ninequestion.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos!



Kram från USA

2010-07-22 @ 23:44:26
URL: http://hellonicki.se
Postat av: sarastille - jag gör gratis bloggdesigner

fin blogg :)

2010-07-22 @ 23:47:05
URL: http://stiille.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0