Mom's not home...

Idag är jag leeeeedig! Tänkte att jag skulle ut på en lång pw på 4 h för att stabilisera allt jag åt igår. Det var en hel del. Jag slutade jobba igår och då stod halva tjocka släkten utanför och hade bestämt att de skulle hem till mig.  okej, tyckte man tills man kom hem för då var redan den andra halvan av släkten där och förberedde glass och skit. Eftersom det är mitt eget hem kan man inte bara dra som förr när man tycker att det räcker, utan måste stanna tills alla har gått. Men det hjälpte ju inte, det var ju försent. Så jag stack iväg och drack en hel del rött på kvällen.

Jag undrar just varför man alltid ska fika med släkt? Som i glass och bullar och muffins och kakor? Kan man inte liksom äta en stor sallad istället?


Kommentarer
Postat av: Pixan

haha, ge det lite tid, en generation eller två så kommer vi säkert sitta m sallad... ;) Om de inte e så att vi, i äldre upplaga, VILL ha kakor odyl, eftersom vi det är ett av få glädjeämnen på ålderns höst :P

2010-07-26 @ 12:33:01
URL: http://pixans.blogg.se/privat

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0