The coldest calm...



Jag är ett ego. Skrev världens längsta inlägg där jag endast klagade på allt och alla och mig själv och min jävla våg. Det raderade jag, för detta är ingen jäfla proana skit. Jag är inte en människa som lever i förnekelse. Jag vet exakt vad jag gör. Jag är smart och jag är erfaren. Så jag tänker inte sitta här och skriva mitt matintag och hur mycket jag förbränt under dagen, jag är nog lika lite intresserad av det som er.

Oops, nu kom jag på att jag visst lever i förnekelse. Eller inte. Jag låtsas att jag förnekar det, men där inne styr ett imperium av just det. Jag kanske borde söka hjälp? För är det någon som intalar dig någonting gång på gång, tillslut tror du på det. Någon kanske kan tala bort mitt imperium?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-08 @ 14:46:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0