Now we know you can never return...



Jag är så korkad, så äcklig och värdelös. Jag åt eller drack inte en enda kalori under hela gårdagen. Men sen när jag kom hem. Jag liksom drogs till köket, och då tyckte jag det var ok. Nu när magsäcken har krympt kanske man borde tänka på att man kanske inte kan hetsa lika mycket som man gjorde innan. Men nej, det skiter jag tydligen i för jag proppade i mig 6 rostade mackor med marmelad, smör och ost, 4 stora kanelbullar från pressbyrån, 3 skålar fil och müsli, två stora avokado, tre kokta ägg. Jag vill inte ens börja tänka på hur mycket kalorier det var. Men aj vilken smärta. Det gick inte kräkas direkt efter, det gjorde för ont. Så jag fick sitta och grina i en halvtimme innan jag kunde utföra det jag skulle. EN HALVTIMME!

Vågar inte väga mig idag och kommer inte göra det på flera dagar heller. Usch. Jag är verkligen sämst.
Nähe, nu sticker jag ut och röker och sedan jobba till kl 21.30 ikv. Hoppas jag är så trött ikväll när jag kommer hem att jag inte orkar tänka på mat och bara somnar, men det händer ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch, jobbigt. Men jag skulle vilja visa dig hur mycket jag hetsar i mig, det skulle kanske lindra litelite kanske. Jag går inte upp något av det typ, kanske inte du heller? Även om det känns så.

2010-07-02 @ 17:19:15
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0