Live, die and eat from a box...



Jag kan aldrig gå in här och blogga och läsa era fina sidor då jag har blivit sambo. Och han sitter alltid vid TVn och då ser man datorn och han har en tendens att att glo på allt man tittar på, skriver m.m. på datorn och kommentera det. Eftersom ni flesta är anonyma som mig själv vill jag inte att han ska få möjlighet att kommentera något elakt, för det gör han om han ser :P Dessutom har han frågat mig flera gånger om inte jag har en blogg... En gång var det inte en fråga, utan bara "men du har ju en blogg!". Jag bara frös inombords och och kände mitt liv gå i spillror. INGEN FÅR VETA! Så jag nekade flera gånger, jag har väl nämnt några gånger här att jag är bra på att ljuga? För han verkar ha köpt det iaf. Nu sitter han vid sin dator och man ser inte till varandra för det är en stor växt i vägen, hehe ;)
Men dethär börjar gå mig på nerverna! Vafan! Privatliv!?!?

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0