Just around the riverbend...

Gissa vem som är glad? Jo, JAG! Jag har gått ner tre kg på en vecka. Det är tydligen så jävla enkelt att sluta kräkas. För jag vill hellre vara smal än att behaga mina gamla vanor!

Dessutom har det verkligen fungerat. Det enda jag tänker på är mat. Jag tänker inte på det någonting, knappt. Jag orkar inte gråta mer och stänger bara av den delen av mitt liv. Därför är dethär med matångest BARA bra, med tanke på det helvete jag haft det senaste halvåret.
Hoppas ni mår bra, vänner :) Det gör jag, haha! (är nog första gången på evigheter jag kunnat säga och mena det!)

Dock skulle det sitta fint med något gott och flötigt idag då jag är gaaaanska bakis, typ en kebabtallrik :P Men nej, det blir gurka istället. Imorgon ska vi paddla kanot hela dagen så jag hoppas på att min kropp ska få en chock av träning och bara blåsa bort allt det jobbiga som finns på. Hihi



Det här är jag imorgon! :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fan vad äckligt med gurka. >.< men det är ju bra att du mår bra just nu i alla fall, även om du kanske vet själv att det där inte kommer funka hur länge som helst.

2010-07-04 @ 12:34:31
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: angelice

Vad härligt att allt är bättre!

2010-07-04 @ 18:25:51
Postat av: Isa

Åh, tack! Så sött av dig :)



Jag gillar också Pochahontas ;)

2010-07-04 @ 20:21:37
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0