I'm all messed up...



Hemsk dag. Jag kom hem för en stund sedan. Vi fick självplockade jordgubbar av mamma igår, och nu bara stod det en liter i kylskåpet. Jag tänker att jordgubbar kan jag ju äta, kalorisnålt och nyttigt. Tro fan jag inte kan äta det. Men jag har lärt mig någonting nytt idag. När man äter jordgubbar så smakar de jordgubbar, men när man kräks ut dem smakar det jordgubbsylt! :P

Nyss provade jag lite kläder jag inte använt på länge. Fick för mig att jag ville ut och fira lillördag ikväll eftersom jag inte börjar förrän klockan 14 imon. Visst, jag har blivit lite mindre, men ser för hemsk ut i alla kläder. Fyfan, det känns bara som att jag sväller upp istället för tvärtom! Det går inte tillräckligt snabbt!
Tänker i alla fall stanna hemma och tjura!

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0