How do you dream?...

Alkohooool. Höhö. Jag har hittat min lösning på allt. Jag tänker knappt alls just nu. Jag bara dansar. Jag ska spendera alla min pengar på sprit och dricka tills jag dör, då dör jag lycklig.

Förresten har jag inte kräkts sedan i förrförrgår. Gött va? Jag har ätit typ tre salladsblad och dagen + massa massa kaffe och vatten, röker i mängder också. Jag har gått ner! Men viktigast är att jag verkligen med handen på hjärtat inte har spytt. Jag är stolt, men jag är inte mig själv. Men nu ska vi inte vara deppiga utan nu ska jag fortsätta dricka vitt, vitt i massor. Har nog så det räcker till fem glas till, och det tänker jag dricka. Och jag tänker däcka och jag tänker skita i att jag ska jobba om en stund!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha exakt :D din blogg var jättefin :)

2010-07-01 @ 22:57:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0