Darkshines bringin' you down...

Samma jävla dröm i över tre månader. Eller nej, correction. Olika drömmar fast med samma handling. Inatt drömde jag att verkligheten är en mardröm som jag precis vaknat ifrån. Det var så underbart. Allt var som det borde vara. Men det blev istället att jag vaknade upp i en mardröm.

Kunde helt enkelt inte hålla mig idag heller. Jag kom hem från jobbet. Ställde mig och rensade kylskåpet i ett nafs. Min pojkvän kommer inte bli glad när han kommer hem ikv. Men då hoppas jag att jag inte är hemma. Eller ligger och sover. Och drömmer om att verkligheten är en mardröm.

Har jag fastnat i ännu en ond cirkel?


Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Usch, dessa jävla mardrömmar... Men en dag så kommer du ur det! Fortsätt kämpa!<3

2010-07-16 @ 11:07:53
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0