be m-m-mine all the t-t-time...

Jag orkar inte. Jag står stilla. Det finns så mycket jag vill göra, jag måste göra, men någonting sviker mig, och jag blir liggandes kvar i sängen.

Dessutom kan jag inte förstå varför vågen står stilla. Jag äter som max 100 g gurka eller salladsblad om dagen och dricker bara vatten och cola light, men nej, jag har stått still i en vecka nu..?

Igår klappade hjärtat så hårt, jag fick ingen luft och magen gjorde så extremt ont att jag började gråta på jobbet. Detdär händer bara när min kropp inte får i sig tillräckligt. Men jag går fortfarande inte ner i vikt. Nej usch, nu vill jag bara dö...

Ha en bra dag, vänner

Kommentarer
Postat av: angelice

Försök att inte tänka på vikten vännen. Jag har förstått att det är jobbigt som det är. HAr någon någonsin blivit lycklig av gurka?

2010-07-10 @ 13:06:44
Postat av: fanny

Du klarar dig. Vågen står stilla för att kroppen fungerar så, man förlorar vikt i depåer och det blir dessutom svårare när man svälter sig själv.

2010-07-11 @ 15:49:15
URL: http://arsinoe.se

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0