And she'll burn our horizons...



Jag har bränt hela kroppen! Den är nästintill rosenröd! Tur att man körde på axelbandslöst då jag ska ha en sådan klänning på bröllop om en vecka, hoppas att brännan lägger sig och blir brun :P

Och angående igår så är jag fullt medveten om att jag inte kommer må bra av mitt minst sagt minskade matintag mycket länge till. Om bara ett litet tag kommer jag svimma, vara konstant irreterad och det jag hatar mest av allt: sömnlösa nätter. Jag har varit igenom skiten innan. Men jag säger det igen; dethär är en räddning för mig. Jag vet hur allt går till och jag vet hur jag ska göra, och det är ett sätt för mig att fortsätta med dethär skitlivet. Jag har ett tillfälligt mål, och just nu mår jag bra, jag behöver må bra mer än de flesta, om så bara några dagar. Just nu lever jag så mycket för stunden iaf så det spelar ju ingen roll...

Dessutom ska det bli roligt att se hur jag hanterar situationen nu när jag vet vad som kommer hända och hur det kommer kännas. Och framför allt: Ingen som kan säga åt mig att inte göra det!


Muse - "Sunburn" :)
Dagen i ära

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kan ju vara rätt charmigt att vara rosa som en gris....... typ ;)

2010-07-05 @ 00:48:37
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: BENITA

Exakt så där ser jg ut! ;)


Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0