A girl like you ain't meant to go away...





Den värsta fysiska smärtan som finns är kramp i magen. Det har jag just nu, fast ett uppehåll för stunden. Svårt att hålla koll på tangenterna när man skakar.
Å andra sidan, så fort du känner en fysisk smärta, vilken som helst, är det alltid den värsta. Jag har varit med om värre, fast inte idag :P

Det var väldigt intressant att läsa era teorier om hur efterlivet ser ut. Fortsätt! Jag är så oändligt intresserad av vad andra har för perspektiv för saker och ting. Allt folk säger och menar, spelar så fruktansvärt stor roll för mig. (De två sista meningarna lät som ironi, men det var det inte, det är sant!)

AJ FÖR HELVETE!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jaa det är den från tvshop :P

Asså när jag tränade på gym mycket och så använde den, då märkte jag typ ingen skillnad, men nu när jag inte tränar gym så ofta längre och bara kör denna, då tycker jag faktiskt att magen ser mycket bättre ut, dessutom får jag träningsvärk varje dag:P

och så är det mycket mer ansträngande än vad de ser ut på tv ^^

2010-07-20 @ 15:19:09
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej!



Kikar in och önskar dig en trevlig kväll.



Kramar!

Btw, vilken härlig blogg!

2010-07-20 @ 18:37:04
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: julia

Hejj !

Söt blogg kika gärna in på min, och svara gärna på vad du ska göra ikväll (:

Vi kan kanske följa varann på bloglovin ? Kram !

2010-07-20 @ 20:35:21
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0