I'll have a slice of your mother...

Jag är bara hemma hela dagarna, men jag är för svag för att gå ut. Har köpt mig en cykel, men blir trött och sömnig som satan efter bara tio minuters dagsljus. Jag vill göra saker, jag vill gå vidare, men det går bara inte. jag dränks i tankar hela tiden av vad som har hänt. Jag känner efter extra mycket hur ont det gör i kroppen, hur hårt trycket är över bröstkorgen, hur svårt det är att andas, hur mycket jag vill dra täcket över huvudet.

Har även gått ner fem kg sedan min misslyckade förlossning, känner min gamla kropp komma tillbaka mer och mer, samtidigt som mina vanliga matvanor. Alltså äta - kräkas. Mer inte riktigt så extremt som innan. Har även börjat röka som en skorsten igen. Jag höll upp i 4 månader, tänkte att jag bara ska röka litegrann nu för att bli lugn av något. Nej, jag röker 3/4 av ett paket om dagen, och känner det öka ännu mer.

Vart ska dethär sluta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://iform.se/testa-dig-sjalv/test-kost/test-vad-forbranner-din-kropp-i-vila



Annars är det här formlerna man kan använda:



Kvinnor = [ 655+(9.6 x Vikt i kilogram) + (1.7 x Längd i centimeter) – (4.7 x Ålder) ]



Män = [ 66+(13.7 x Vikt i kilogram) + (5 x Längd i centimeter) – (6.8 x Ålder) ]

2010-04-16 @ 17:37:58

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0