Worth fighting for...

Jag mår jätte bra och jätte dåligt ikväll för allas intresse...
Bra, för att jag lyckats hålla ifrån mig mat idag med! Sprungit massa ärenden hela dagen så lite borde man förbrännt. Och för att jag äntligen har fått min lön så jag har varit och köpt vågen!!! Den visade lägre än jag trodde. Ska börja skriva upp min morgonvikt imorgon (mycket morgon där...) Ligger runt 56 nånstans...
Har även shoppat lite kläder, som man ser fet ut i förstås ;)

Dåligt för jag kan verklugen inte koncentera mig, ser suddigt, får svindel och shit. Skakar och har mig. och hungern känns fortfarande. imorgon blir det bra! Då försvinner hungerkåänslan, huvudverken och det mesta av yrseln. jag klarade mig igen de två första dagarna och nu ska jag se till att gå ner som sjutton!

hoppas alla haft en bra dag. Kämpa på mina fina människor. Jag tror jag har kommit på ännu mer nu hur jävla SNYGGT det är att vara smal! Så jäla värt att kämpa för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-24 @ 22:46:06
URL: http://jaagkaan.blogg.se/
Postat av: Skinny

Va duktig du är gumman <33333!!!!

Kämpa på nu,smalhet är värt att kämpa för

2009-09-25 @ 14:16:10
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0