Whether you should live or die...

Jag har dock jobbat hela helgen, spring framochtillbaka, så jag kanske bara har gått upp 1 ton istället för 3... Faaan vad jag är förbannad på mig själv! Har åkt på fetaste förkylningen också, ganska hög feber så det gör så ont i kroppen hela tiden. Ont i halsen så man inte kan svälja (fast det kan man ju omvandla till positivt iaf). Jag är trött på denna skiten, säkert bara för jag har ätt för en gångs skull så jag har fått i mig massa äckliga bakterier! Mat borde inte finnas!


HAHAHAHAHA!!!

Måste försöka sova nu, känns som en panikattack är påväg. Tappa inte förtroendet för mig, jag SKA bli så smal så man inte kan se mig! Tar nya tag nu igen! Puss <3


Böglåt man blir irretterad och glad av :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0