When you sleep next to me...

Jag somnade inatt vid två, vaknade nu. Det var inte igår jag sov 13 timmar...

Var iofs uppe och åt ett skalat äpple vid åtta, och slocknade direkt efter :P Nu har jag ätit lite lite makaroner med korv stroganoff, jag tog bara såsen, och ett glas sprite zero, varför har vi inte cola light hemma :( Så matintaget är la på 200 kcal lite drygt.

Hur ska jag bli av med det? Jag har ont i ehla kroppen av feber, men alla som är hemma ska iväg snart, då kan jag passa på att träna bort det. Men jag orkar inte. Men jag måste. Nu sitter jag och väljer mellan rätt och fel igen, jag är så störd.

Kommentarer
Postat av: Skinny

Jo de var faktiskt igår du sov 13 timmar =)

AHAHAHHAHA<3

2009-09-21 @ 16:03:22
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Skinny

HAHHAHAHHAHAHHA men det var ju igår xDhaha jag var tvungen att läsa om de nåra gånger sen börja jag garva

2009-09-21 @ 16:48:07
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0