You don't believe I've been redeemed...

Rabarber innehåller bara 18 kcal/100 g. Jag vet att vi har flera kg i frysen hos mamma. Om man vill äta frukt är ju detta bästa sättet, fast å andra sidan, det är nog bara jag som föredrar rabarber över mycket annat när det gäller smaken :P
Annars är ju meloner det bästa alternativet, eller grapefrukt.
Jag är lite ringrostig så jag kollar upp alladessa tabeller nu för att veta vad jag kan äta utan fullständig ångest.

jag har bestämt mig, jag ska vara hemma hela denna veckan också och börja som fan på måndag igen! nu ska jag täcka min feta kropp med kläder och gå ut på långpromenix, utan barnvagn idag! Måste komma ihåg när lönen kommer nästa vecka att införskaffa mig ett par bra promenadskor, får så jäla ont i fötterna av mina utslitna converse.



Eva Cassidy - Wade in the water
Kände att det var på tiden att en tjej fick sjunga på min blogg :P

Kommentarer
Postat av: Sessie

Ja, converse är inte att föredra när det är promenad dax.

2009-09-16 @ 15:00:21
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0