Waiting 'til the shine wears off...

Idag var ½ gurka, 1/4 äpple, 2 ostskivor ochen jävla massa kaffe. PW på lite drygt två timmar, storstädat hela lägenheten både hos mamma och pappa (4-rummare båda två)... Känns inte alls okej.

Jag är så tom ikväll, så ihålig, så ointresserad av allt. jag vill ha någon nära mig som kan stå ut med att krama ett fetto som mig resten av kvällen, någon som jag själv tycker om. Det enda alternativet är pappa men han kommer hem väldigt sent och skiter nog i vilket eller känner inte för att vara djup och konversera. Därmed en ensamhet i mig. Jag måste vara själv hela kvällen och hela natten vilket ger mig magkramper och darrningar av att tänka på. En slags nervositet men jag kan inte sätta fingret på varför eller för vad.

Om en person bestod av två själar istället för en skulle ingen behöva känna så här. Varför kunde inte världen vara skapt på ett annat sätt, liksom bara ikväll? Jag vill så gärna må bra ikväll, jag brukar inte vilja när det blir såhär.



You might be a big fish in a little pond 
Doesn't mean you've won
'Cause along may come a bigger one...

Kommentarer
Postat av: selena

jag förstår vad du menar med att känns dig tom, de gör jag med just nu. och så jävla ensam. önskar också att världen var skapt på ett annat sätt! vi hade nog behövt hålla om varandra just nu, för att få känna att man faktiskt finns. Att man lever...



hittade din blogg nyss föresten. ska absolut fortsätta läsa den!

2009-09-14 @ 23:36:55
URL: http://selenathin.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0