To win some or learn some...

Jag är så djävulskt förbannad på mig själv! Har suttit barnvakt tills i princip nu :P Ätit massa sallad och fyra chokladbitar, intaget låg la på 100 kcal. Sedan kom de hem och hade köpt med en KEBABTALLRIK åt mig :'( Faaaan jag hatar mig själv! Jag tänkte inte ens som jag brukar, att "du kanske ska stå över den där..", utan jag var nyvaken och tänkte "gud vad gott med fet mat! känner mig helt utsvulten!!", glömde bort för fem minuter där att jag har en äs :P Så jag åt typ 10(!!!) Pommed och typ 100g kebabkött med sås. Fyfan. Fyfan. Fyfan.

Den äckliga känslan jag har i magen nu, mättnad, kommer aldrig försvinna. Jag kommer få vara vaken inatt med fetaste ångesten. Tog massa atarax nu så jag kanske kanske kan sova och dämpa paniken lite, tog två laxerpiller också.

För nu ska jag börja med något nytt. Bara för jag har failat en dag kan jag faktiskt fortsätta i samma fasta, måste bara stå ut med de två första dagarna igen. Idag ska jag upp vid 08.00 och hjälpa en släkting att flytta hela dagen. Jag ska förbränna och inte äta ett skit!!! Tänker inte väga mig förrän i morgon bitti...

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:20:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Skinny

Lycka till med gumman<333

2009-09-27 @ 14:10:37
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0