Taught to be nothing at all...

God morgon, eller ja.

Idag får jag äta 500 kalorier eller mindre. det finns en lösning. Eftersom jag älskar allt som har med fil eller youghurt att göra kan jag äta bara det, dessutom är det flytande och bra för samvetet :)
1 dl lättyoughurt med vaniljsmak är 55 kalorier. om jag tar lite mindre kan man tänka att 2 sånna är 100 kcal. Och så en fet avokade då, och massa kaffe och te. Sedan har jag tänkt hålla mig uppehållen med städning och promenad och plugga röven av mig.
Låter bra va? Än så länge ingenting och klockan är 12. tjooo

Kommentarer
Postat av: Skinny

Jag har ätit massor av glass på senaste.Och jag har gått upp i vikt.Så jo det gör visst nåt ._.

Tack sötnos<3Din blogg är också fin<3

2009-09-09 @ 12:22:44
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0