Something's wrong with the world...

Pw i tre timmar med barnvagn har gjort ganska mycket susen, jag mår inte dåligt över vad som hände i förmiddags längre. åh vad skönt, jag har lyckats bli ångestfri av egna handlingar! Applåder!! :D
Dom ska äta tacos här om nån timme, men då tar jag ju såklart lite grönsaker bara. Se där, dagen löste sig trots allt :)

nu ska jag skriva ner all skit jag kännt inom mig i min berättelse :P Nu kommer tönten som jag är född som fram ;)
Ta hand om er alla, ser att mina besökare har ökat och det är bra för då finns det ännu fler jag kan påverka :P

Kommentarer
Postat av: selena

Haha jo jag vet, men jag får se högst 2filmer ikväll, så har jag 2st att se imorgon kväll :) Du kan beställa de på internet och få de hemskickat! Kram

2009-09-15 @ 19:54:47
URL: http://selenathin.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0