So I can dance...

Haha jag svängde förbi mamma idag. Hon kom ner med min tröja till mig och... EN MANGO!
"jag tänkte att du ville ha den, den är nog perfekt nu"
Jag försökte verkligen att hon nog ville ha den ist, men så får jag inte verka för oaccepterande när det gäller mat, då börjar det anas och tisslas och tasslas igen. Och det vill jag verkligen inte nu, när det går bra...
Tog med mig min mango hem och skalade den. Skalade lite mer. Lite mer... "ojdå!!" bara kärnan kvar!"
Förlåt mamma...
Det finns inte mycket som känns bättre än att slänga mat man borde äta...

Några ville att jag skulle komma och dricka några glas vin ikväll. Men jag vill inte. Nej! Jag åker hem och sover. Så iväg till jobbet snart. Hoppas det är mycket att göra för då går tiden så snabbt och rätt som det är är det slut :)


Kommentarer
Postat av: Ana my friend ~Amf~

SV Ja jag försöker i alla fall :)

2009-09-25 @ 23:23:44
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0