Remind me once again...

Jag har kommit på en sak, som ni kanske blir lite irreterade av.
Men när jag läser på vissa så kallade pro-ana bloggar förstår jag inte riktigt. De skriver att de åt bara TVÅ mackor till frukost och LITE pizza på dagen och BARA godis på kvällen.
Vad menas? Sådär äter jag när jag hetsar. Går folk verkligen ner i vikt om de äter så? Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna äta en hel macka (alltså brödskiva + typ ost) och behålla det, NÅGONSIN. Antingen äter jag några småtuggor på mackan, stoppar in resten i munnen och spottar ut den i servett så känner man bara smaken, eller så äter jag det och går och spyr efteråt.

Som jag har skrivit på bloggen väldigt längesen så är det när jag kan äta en macka och behålla den som jag kommer anse mig själv som frisk. Och då ska vi fan inte ens tänka på pizza och godis. Det är lite dubbelmoral, hur kan vissa tycka att det är lite att äta fyra slize pizza? Och känna sig duktiga? Något jag aldrig kommer förstå mig på. Säg gärna era åsikter för jag har nog som vanligt helt fel och är skruvad...

Kommentarer
Postat av: Think Thin

hihi tack :)

2009-09-16 @ 23:15:37
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0