People always leave...

Jag har sovit i några timmar till istället :P Kollat på det nya One Tree Hill avsnittet också. Känns så konstigt, som ett hål i mitt hjärta nu när inte Peyton och Lucas är med längre. Det var ju liksom dom hela serien handlade om, att dom skulle bli ihop och bli lyckliga. Nu när dom blivit det och allt har löst sig, vad fan ska allt handla om då?
Min favorit har alltid varit Dan för det är så synd om honom sen han blev snäll och han insett sina misstag men alla hatar honom :P det bästa som skulle kunna hända i hela världen är att Dan och Lucas blir far och son som det borde vara...

Hahaha, jag tror inte jag har nämn här på bloggen att jag är OTH besatt :P Men jag är ju inte ensam. Så vad tycker ni? Vad skulle vara det bästa som kunde hända i serien? :P Eller har det redan hänt? Att Peyton och Lucas har gift sig och fått ett barn? :P
LOL på mig själv.



Jag har inte tränat men det bränner i benen ändå. Konstigt. Har ju iofs laxerat hela dagen. Först äter man, 10 min senare bajsar man ut det :P Fast laxering ska ju inte fungera som förbränning, jag ville bara tömma ur all helgen skit. Haha.

Kommentarer
Postat av: Thea



Hehe, lite troll blir jagmen jaggillar det ^^ Har ganska kort hår sådet blir liksom en sorts 80tals frisyr över det ;P



kram

2009-09-22 @ 12:27:06
URL: http://fallaned.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0