Love, sex and magic...

Klockan är bara 12 men jag har redan tryckt i mig 500 kcal. Tänk inte på det. Jag var så jäla tvungen att äta 10 ostskivor, vafan!
Fårbli en promenad kl 13.00-16.00, tre timmar då = -700 kcal eller mer, sedan går jag direkt till stationen och hämtar upp min pojkvän :)
Jag ska förbränna i helgen, i form av sängaktiviteter. Så mycket så jag kommer bli osynlig av smalhet :P

hur är det mer er? hur mycket prioriterar ni samlag i förhållanden? För mig är det bland det viktigaste, det där då alla känslor kommer fram och om det inte blir bra så blir det inte det på nåt annat sätt heller om ni fattar... Puss


Ska jag börja lägga ut mina underskattade bilder? ;)

Kommentarer
Postat av: Amf

SV Verkligen :)

2009-09-17 @ 19:37:30
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0