I'll make a mess for sure...

Igår var det ju kalas på restaurang. Jag åt grönsakerna och sedan lite glass. Fick mega ångest som väntat och gick ut och sprang efteråt i n halvtimme, gjorde inte så mycket för kroppen men jag tänkte inte lika mycket på glassen under tiden.

Idag har varit en kopp té och ett glas vatten. Vikten ligger nu på 55 och den låg på 55.3 i morse (jag har inte varit på toaletten). Så något gott medför det sig. Jag ska få bort femman inom några veckor!
Sprungit runt på massa ärenden idag och varit i skolan. Gått ca 7000 steg, så nog har jag förbrännt lite iaf. Jag funderar på att antingen ta mina stackers eller gå och lägga mig. Har så jävulskt ont i magen, jag känner mig varkligen tom inuti, jag känner att där inte är något. Bara massa fett utanpå som gärna får försvinna nu!

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0