Help me from my brains...

Ååååh vad jag har längtat efter min dator!
ni anar inte hur jävla vidrig jag har varit i helgen! Eftersom min pojkvän har listat ut att jag är "matfixerad" som han sa det, så måste jag ju bevisa att jag inte är det. Dumma fetto, lika bra att han får veta det så man kan vara sig själv fullt ut? Men jag kan minsann inte ens det så jag har proppat i mig allt möjligt, och bara onyttigt, för att han inte ska tro något sånt om mig. Fyfaaaan!
Samtidigt tycker jag om honom så mycket och han kommer lämna mig om han fick veta denna sidan av mig. helvete.

Men jag behöver fan hjälp nu. Jag behöver lite pepande ord som får mig att sluta äta och tänka på det.
Hoppas ni har haft en bra helg iaf vänner :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är världen finaste, precis som du är! Tänk om du kunde inse det. Önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa dig. Jag finns här anytime! Är inte den bästa på att visa det, men du ska veta det. Gör ont i hjärtat att läsa det du skriver.

Jag tror inte att han skulle försvinna bara för att du har problem med maten. Han är nog bara glad att han fått lära känna dig, för du är så fin. Omtänksam, kul att vara med, en helt underbar person!

Jag älskar dig min vän! Önskar att du kunde bli frisk från anorexin och må riktigt bra igen!

2009-09-22 @ 14:17:52

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0