Fuck forever...

Hosta och feber är lika med hemma och sjuk idag. Jag har ätit en hel del men har redan en äcklig smak i halsen och mer sår tror jag inte den stackaren tål nu när hostan är som värst också, men nu har jag iaf bestämt mig. ABC dieten från och med imorgon! Snälla låt den funka! Allt jag vill är att komma bort från detta tillståndet där jag äts upp innifrån. Boksavligt och bildligt.
  • Frågar jag en anorektiker kommer den säga att det är värre att inte äta någonting alls och svälta än att få i sig energi och spy.
  • Frågar jag en bulimiker kommer den säga att det är värre att äta och spy än att inte äta alls, mer organ som slutar funka på kortare tid än hos en anorektiker och framför allt mycket större smärtor.
Men det känns som att det är de två valen jag har just nu, för att bli frisk kommer inte på fråga, den biten har glidit ifrån mig igen för tillfället. Jag måste välja mellan att fortsätta eller sluta upp med det värsta och bästa jag vet - äta. Tomhet är vad det kommer bli, men jag ska, MÅSTE försöka!

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0