Compare it to yourself...

jag tänkte att jag kunde äta lite tacos för det gått så bra, men vem fan försöker jag lura? Mättnaden rullar runt där inne och bara väntar på att få komma ut.
Det enklaste sättet är att gå och spy upp det nu, så är allt bra under tiden jag får ut det, men dåligt efteråt av ont i magen och ångest att jag inte klarar av att stå emot. Det bästa skulle vara att faktiskt stå emot nu och se det som en framgång, inte tänka på allt jag har i mig, utan att jag är ett steg närmare friskhet för varje gång jag lyckas stå emot (vilket har hänt typ 3 ggr på två år).
nej, jag klarar det inte, jag väljer det enkla, det felaktiga och förbannar mig själv efteråt för att jag är så misslyckat. Dethär kan jag bara inte stå ut med, låt det bli min död då.
Nu måste jag springa till toaletten, jagf hade tänkt ta ett långt varmt bad, emn det förtjänar jag inte nu...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0