All went wrong at one time...

Ingen mat på för länge. Jag som skulle ABC-a. Fast de här första fem dagarna måste ju ha räknats som någonting, det är ju XXX-kcal (or less), hoppas jag.
Ni som kan det där, har jag failat och måste börja om om jag inte har ätit de fem första dagarna?

Hjärtat slår snabbt iaf och även om det är skrämmande så är det ett tecken på att jag lever iaf ;) Har faktiskt haft en underbar helg men imorgon börjat allvaret igen och långt framöver. Skola, jobba, plugga, sova, skola, jobba, plugga, sova etc...
Hungerkänslorna har iaf gått över :)

Kommentarer
Postat av: Skinny

Tjoo jag länkade din blogg förresten ;)

2009-09-14 @ 13:30:05
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0